Lepingu üldtingimused

Fundify Invest OÜ teenuse lepingu üldtingimused 

1. Teenus 

1.1. Fundify Invest OÜ (edaspidi GPS Lahendused) pakub Kliendile GPS Lahendused andmetöötlusteenust (edaspidi Teenus). Teenuse raames kuvatakse Kliendi sõiduki(te) asukoha- ja liikumisandmed veebiliidese kaudu. Need andmed koostatakse GPS/ GPRS seadme (edaspidi Seade) abil, mis on registreeritud Teenuse kasutamiseks ja edastab asukohaandmed GPS Lahenduste serverisse.

1.2. Kliendile esitatavate andmete tüübid, kogus ja esitlusviis määratakse Kliendi poolt tellitud Teenuse moodulite järgi, mis on lepingus kirjas. Moodulite funktsionaalsuse kirjelduse avaldab GPS Lahendused Teenuse veebilehel.

1.3. Klient kasutab Teenust GPS Lahenduste määratud veebilehel asuva veebiliidese kaudu.

1.4. Teenust saab kasutada ainult GPS Lahenduste poolt heaks kiidetud Seadme kaudu, mis on aktiveeritud ja registreeritud Teenust toetavas andmebaasis (edaspidi Teenuse avamine). Teenuse avamise viib läbi GPS Lahendused.

1.5. GPS Lahendused ja Klient lähtuvad sellest, et Teenus toimib korrektselt järgmiste tingimuste täitmisel:

1.5.1. Seade on vastavalt nõuetele paigaldatud;

1.5.2. Seade on jäänud puutumatuks (s.t. seda pole lahti võetud, avatud, muudetud ega väliselt mõjutatud viisil, mis võiks häirida Seadme tööd; Seadme kaabeldust pole muudetud jms) ja Klient on järginud kõiki Seadme kasutusjuhendi tingimusi;

1.5.3. GSM mobiilside teenuse operaatori või GPS Lahendused poolt tarnitud SIM-kaart töötab korrektselt;

1.5.4. mobiilsideteenus, mida pakub vastav operaator ja mille kaudu toimib;

1.5.5. Teenuse osutamiseks vajalike andmete edastamine Seadmest GPS Lahendused serverisse on sõiduki asukohas saadaval ja töötab nõuetekohaselt;

1.5.6. üldkasutatav internetiteenus, mille abil tagatakse Kliendi juurdepääs.

GPS Lahendused poolt Teenuse osutamise käigus töödeldud ja Kliendile kättesaadavaks tehtud andmed on nõuetekohaselt toimivad.

2. Kliendi õigused ja kohustused 

2.1. Üldtingimuste punktis 2 loetletud kohustused kehtivad lisaks Kliendile ka füüsilisele isikule, kes siseneb Teenuse veebikeskkonda Kliendile väljastatud kasutajanime või parooli (edaspidi Kasutajaandmed) abil. Kui nimetatud füüsiline isik rikub temale kehtivaid kohustusi, vastutab selle eest Klient.

2.2. Kasutajaandmeid väljastab ja haldab Kliendi poolt määratud füüsiline isik (edaspidi Administraator). Klient määrab omapoolse Administraatori lepingu sõlmimisel ja teatab Administraatori nime ja kontaktandmed GPS Lahendustele kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis. Kliendil on õigus Administraatorit igal ajal muuta, teavitades GPS Lahendust oma vastavakohasest soovist kirjalikus või kirjalikku taasesitamist vormis.

2.3. Kasutajaandmeid võib muuta GPS Lahendused, kui Kliendi volitatud esindaja või Administraator esitab selleks kirjaliku või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis korralduse.

2.4. Klient ja Administraatori vastutavad selle eest, et kõik kasutajad on Teenuse lepingu ja selle üldtingimustega tutvunud ja täidavad neid. 

2.5. Klient ja Administraator on kohustatud säilitama Kasutajaandmete konfidentsiaalsust ning veenduma, et neid andmeid kasutavad ainult nende volitatud isikud. Kui tekib kahtlus, et Kasutajaandmed on langenud volitamata isikute kätte, on Klient ja Administraator kohustatud need andmed viivitamatult muutma. GPS Lahendused ei ole vastutav kahjude eest, mis tekivad Kliendi poolt volitamata isikutele Kasutajaandmete kasutamise tõttu.

2.6. Selleks, et GPS Lahendused saaks töödelda asukohainfot ja muid Teenuse jaoks vajalikke andmeid, annab Klient GPS Lahendustele õiguse neid andmeid kasutada ulatuses, mis on vajalik Teenuse pakkumiseks. GPS Lahendused säilitab andmeid ühe aasta, välja arvatud need andmed, mille kasutajad ise Teenuse veebiliidese kaudu kustutavad.

2.7. Klient ja Administraator kohustuvad järgima kõiki isikuandmete kaitset puudutavaid seadusi, sealhulgas hankima kõik vajalikud nõusolekud füüsilistelt isikutelt, kelle andmeid kogutakse, ning rakendama turva-, administratiiv- ja muid meetmeid isikuandmete ja privaatsuse kaitseks. GPS Lahendused ei vastuta tegelike või väidetavate isikuandmekaitse ja/või privaatsuse rikkumiste eest.

2.8. Keelatud on Kliendil Teenust kasutada seadusevastasteks tegevusteks ega viisil, mis häiriks teiste klientide teenuse kasutamist või kahjustaks teiste isikute vara ja/või õigusi.

2.9. Klient kohustub mitte eemaldama Seadmesse paigaldatud SIM-kaarti ning kasutama seda ainult Teenuse pakkumiseks vajalike andmete edastamiseks Seadmest GPS Lahenduste serverisse, mitte muul otstarbel.

3. GPS Lahendused õigused ja kohustused 

3.1. GPS Lahendustel on õigus igal ajal uuendada Teenuse IT-lahendusi, teha tehnilisi parandusi, muuta või täiendada Teenuse funktsioone ja täpsustada asukohainfo andmeid. GPS Lahendused ei ole kohustatud selliste muudatuste ja parenduste eelnevalt Kliendiga kooskõlastama. Olulistest muudatustest teavitatakse Klienti ja Teenuse kasutajaid Teenuse veebilehe või e-posti kaudu.

3.2. GPS Lahendustel on õigus hooldustööde ja täienduste paigaldamise eesmärgil piirata ajutiselt juurdepääsu Teenusele.

3.3. Teenuse turvalisuse tagamiseks on GPS Lahendustel õigus muuta Kasutajaandmeid. Sellisel juhul väljastab GPS Lahendused Kliendile uued Kasutajaandmed ning blokeerib varasemate Kasutajaandmete kasutamise Teenuse veebiliidesele juurdepääsuks.


3.4. GPS Lahendused ei avalda Kasutajaandmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud GPS Lahenduste poolt Teenuse osutamiseks kasutatavatele lepingulistele partneritele või olukorras, kus selle 

avaldamist nõutakse õigusakti või riigi-, kohaliku omavalitsuse organi või kohtu otsuse alusel. Kasutajaandmete avaldamise piirang ei kehti selliste andmete edastamisel GPS rakendusi tootvatele või teaduslikke uurimisi teostavatele ettevõtetele ja organisatsioonidele, mille eesmärk on võimaldada andmete statistilist analüüsi ning mis ei ole seostatavad ei Kliendi ega konkreetse sõidukiga. 

3.5. Teenuse raames ei vastuta GPS Lahendused selle eest, kui andmetöötlusteenuse tulemi kuvamiseks vajalikud lähteandmed ei jõua mis tahes põhjusel (näiteks GPS ja/või GPRS levi puudumisel või sideteenuse muu tõrke korral) GPS Lahenduste poolt Teenuse osutamiseks kasutatavasse serverisse. 

3.6. GPS Lahendused on kohustatud Teenuse ajutise tõrke korral vea kõrvaldamisega tegelema mõistliku aja jooksul alates teate saamisest.

3.7. GPS Lahendused kohustub rakendama mõistlikke turvameetmeid tagamaks, et Kliendi andmed, mis on jõudnud töötlemise eesmärgil GPS Lahenduste serverisse, on kaitstud soovimatu kustutamise ja/või muutmise eest. 

4. Intellektuaalomandi õigused 

4.1. Kõik intellektuaalomandi õigused, mis on seotud Teenusega või moodustavad Teenuse aluse, kuuluvad GPS Lahendustele.

4.2. Teenuse kasutamine ei anna Kliendile mistahes õigusi Teenusega seotud või Teenuse aluseks olevale intellektuaalsele omandile. Kliendil on keelatud kopeerida, levitada, muuta või muul viisil kasutada Teenuse veebiliidese materjale või nende osasid, välja arvatud Teenuse osutamise käigus kuvatavad andmed, mida Klient kasutab oma majandus- või kutsetegevuses. 

5. Arveldused 

5.1. Klient kohustub Teenuse eest GPS Lahendustele tasuma vastavalt lepingule. Kui lepingus on kokku lepitud Teenusega seotud Seadme rentimine või omandamine (sh järelmaksuga omandamine), kohustub Klient tasuma ka vastavaid rendi- või väljaostumakseid. 

5.2. Arvelduste aluseks on GPS Lahenduste poolt Kliendile väljastatud arve. GPS Lahendused esitab üldtingimuste punktis 5.1 viidatud maksete kohta Kliendile arve üks kord kuus, arvestusperioodiks on arve esitamise kuule eelnev kalendrikuu. Arve kuulub tasumisele arvele märgitud maksetähtpäevaks. 

5.3. Teenustasu arvestamine algab Teenuse avamise päevast, kui teenustasu on määratletud kuutasuna.

5.4. Kui arvestuskuul on Teenus olnud avatud vähem kui ühe kuu, arvutatakse kuutasuna määratud teenustasud proportsionaalselt nende päevade arvuga, mil Teenus oli arvestuskuul Kliendile avatud.

5.5. Klient on samuti kohustatud GPS Lahenduste arve alusel lisaks lepingus määratud Teenuse tasudele
maksma:

5.5.1. kui Teenust kasutatakse väljaspool Eesti Vabariigi territooriumi, peab Klient tasuma vastava sideteenuse roaming-tasud, kui need ei ole kaetud Kliendi tellitud ja lepingus fikseeritud teenuse paketi tasuga;

5.5.2. Seadmesse paigutatud SIM-kaardi kaudu osutatud sideteenuste eest, mida Klient või kolmas isik on kasutanud Kliendi poolt lepingu rikkumise tulemusena;

5.5.3. muud GPS Lahenduste otsesed kulud, mis tekkisid Kliendi-poolse lepingu rikkumise tagajärjel. 

5.6. Kui makse ei ole laekunud maksetähtpäevaks, on GPS Lahendustel õigus arvestada viivist ja esitada Kliendile viivise arve. Viivise määr on 0,05 (null koma null viis) protsenti viivitatud summast iga päeva kohta.

6. Vastutus 

6.1. Kui Klient rikub lepingus sätestatud nõudeid, on GPS Lahendustel õigus peatada ja/või lõpetada Teenuse osutamine vastavalt üldtingimustes sätestatud korrale. Sellisel juhul ei taga GPS Lahendused Teenuse nõuetekohast toimimist ega vastuta Teenuse mittenõuetekohase toimimise või katkemise tagajärgede eest.

6.2. GPS Lahendused ei vastuta Teenuse osaks oleva kaardirakenduse õigsuse (täpsuse, ajakohasuse jne) eest. Kaardirakenduste osas kasutab GPS Lahendused Teenuse osutamisel kolmandate isikute poolt pakutud lahendusi ning GPS Lahendused ei anna mingeid kinnitusi nende lahenduste kvaliteedi kohta. 

6.3. GPS Lahendused vastutab lepingu rikkumisega Kliendile süüliselt tekitatud otsese varalise kahju eest. GPS Lahendused ei vastuta mistahes kaudsete kahjude eest ega ole kohustatud hüvitama saamata jäänud tulu, katkenud äritegevusega seotud kulu või kasumi vähenemist või muid sarnaseid kahjusid. GPS Lahendused vabaneb kahju hüvitamise kohustusest, kui Klient ei teavitanud GPS Lahendusi tekkinud kahjust kirjalikus vormis viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 1 (ühe) nädala jooksul pärast kahju avastamist.

6.4. Klient vastutab lepingu rikkumisega GPS Lahendustele põhjustatud varalise kahju eest. 

6.5. Kliendi maksekohustuste rikkumise korral, mis on kestnud enam kui 30 (kolmkümmend) päeva, on GPS Lahendustel õigus avaldada teave Kliendi ja võlgnevuse suuruse kohta maksehäireregistri pidajatele ning GPS Lahendused ei vastuta sellise andmete avaldamisega Kliendile põhjustatud mistahes kahjude eest. 

6.6. Pool ei vastuta lepingu rikkumise eest, kui rikkumise põhjustas vääramatu jõud. Vääramatu jõud on poolest sõltumatu asjaolu, mis muudab lepingu täitmise võimatuks ning mida lepingut rikkunud pool ei saanud mõjutada ega ära hoida ning mõistlikkuse põhimõttest lähtuvalt ei saanud temalt oodata, et ta selle asjaoluga arvestaks või seda väldiks või takistava asjaolu ületaks. Muu hulgas loetakse vääramatuks jõuks häireid kolmandate isikute poolt opereeritavates sidevõrkudes, mille tagajärjel olid häiritud Teenuse osutamiseks vajalikud sideteenused. 

7. Teenuse peatamine ja Lepingu lõpetamine 

7.1. Kui Klient rikub lepingust tulenevaid kohustusi, on GPS Lahendustel õigus Teenuse osutamine peatada.

7.2. Teenuse peatamine tähendab, et GPS Lahendused ajutiselt katkestab Kliendi sõidukitesse paigaldatud Seadmete andmete töötlemise ja tulemuste kättesaadavaks tegemise Kliendile ning ajutiselt sulgeb Seadmes oleva SIM-kaardi. Lepingu punktis 7.1 nimetatud juhtudel teenuse peatamine ei vabasta Klienti kohustusest tasuda teenuse eest, sealhulgas peatamise aja eest.

7.3. GPS Lahendused rakendab Teenuse peatamist kuni lepingu erakorralise ülesütlemiseni vastavalt üldtingimuste punktis 7.4 sätestatule, välja arvatud juhul, kui Klient kõrvaldab varem Teenuse peatamise aluseks olnud lepingu rikkumise ja taotleb Teenuse taasavamist. Rikkumise varasemal kõrvaldamisel taasavab GPS Lahendused Kliendile Teenuse 3 (kolme) tööpäeva jooksul Kliendi vastava avalduse saamisest tingimusel, et rikutud kohustus on täidetud ja Teenuse taasavamise tasu on GPS Lahendusele laekunud. Peatatud Teenuse taasavamine käesolevas punktis sätestatud juhul on tasuline ning vastav tasu on võrdne lepingus määratud Teenuse ühe kuu kuutasu summaga. 

7.4. Kui GPS Lahendused on Teenuse peatanud ja Klient ei ole lepingu rikkumist kõrvaldanud Teenuse peatamise kuule järgneva kuu jooksul, on GPS Lahendusel õigus lõpetada Kliendile Teenuse osutamine ja leping erakorraliselt üles öelda. Teenuse osutamine lõpetatakse Teenuse peatamise kuule järgneva kuu viimase päeva seisuga. 

7.5. Kliendil on õigus tähtajatu leping igal ajal korraliselt üles öelda, teatades sellest GPS Lahendusele kirjalikult 2 (kaks) kuud ette. Korralise ülesütlemise puhul lõpeb leping selle kalendrikuu viimasel päeval, millele langeb lepingu ülesütlemisest etteteatamise tähtaja möödumine (näide: kui Klient esitab lepingu ülesütlemisteate 16. veebruaril, lõpeb leping 30. aprillil). 

7.6. GPS Lahendustel on õigus tähtajatu leping igal ajal korraliselt lõpetada, teatades sellest Kliendile kirjalikult kaks kuud ette. Korralise lõpetamise korral lõpeb leping selle kalendrikuu viimasel päeval, mil möödub etteteatamistähtaeg. Näiteks, kui GPS Lahendused esitab lepingu lõpetamise teate 16. veebruaril, lõpeb leping 30. aprillil. 

7.7. Kui pooled on sõlminud tähtajalise lepingu, kehtib see kuni määratud tähtaja lõpuni. Sellise lepingu puhul ei rakendata üldtingimuste punkte 7.5 ja 7.6. Erakorralise lõpetamise tingimused ja tagajärjed on kirjeldatud lepingus.

7.8. Lepingu lõppemine ei vabasta Klienti enne lepingu lõppemist tekkinud rahalistest kohustustest. Antud kohustused jäävad kehtima kuni nende nõuetekohase täitmiseni.

7.9. Kui Klient soovib ajutiselt peatada Teenuse osutamise ühel või mitmel Teenusega hõlmatud objektil, kohustub ta vastava taotluse GPS Lahendusele esitama kirjalikult või e-kirja teel vähemalt 3 (kolm) tööpäeva enne soovitavat peatamise alguskuupäeva. Sellisel juhul katkestab GPS Lahendused Kliendi taotluses nimetatud objekti(de)ga seotud andmete töötlemise ja sulgeb Seadme(te)sse paigaldatud SIM-kaardi(d) kuni Teenuse taasavamiseni Kliendi taotlusel ning vastava ajavahemiku eest ei pea GPS Lahendusele tasuma peatatud objekti(de) kohta Teenuse eest ettenähtud tasu. Teenuse taasavamise taotluse kohustub Klient GPS Lahendusele esitama kirjalikult vähemalt 3 (kolm) tööpäeva enne soovitavat Teenuse taasavamise päeva. Käesolevas punktis sätestatud Teenuse ajutise peatamise kestus ei või ületada kokku 4 (nelja) kuud kalendriaastas. Käesolevas punktis sätestatud tingimuste täitmisel Teenuse taasavamisele tasu ei kohaldata, muul juhul rakendub Teenuse taasavamisele üldtingimuste punktis 7.3 nimetatud tasu. 

7.10. Klient peab arvestama, et Teenuse peatamise korral üldtingimuste punktides 7.1 ja/või 7.9 sätestatud juhtudel ei edastata Seadmest GPS Lahenduste serverisse Teenuse osutamiseks vajalikke andmeid. Seetõttu ei ole Teenuse peatamise ajal võimalik saada, töödelda ega Kliendile kättesaadavaks teha Seadmega varustatud objekti asukohainfot.

8. Seadme garantiitingimused 

8.1. Kui Klient ostab GPS Lahendustelt Seadme, annab GPS Lahendused Seadmele garantii, mis kehtib ühe aasta alates Seadme paigaldamise kuupäevast. Seadme akule kehtib garantii kuus kuud alates paigaldamise kuupäevast.

8.2. Kui Klient rendib Seadme GPS Lahenduselt, annab GPS Lahendused Seadmele ja selle akule garantii, mis kehtib kogu rendiperioodi jooksul.

8.3. Järgnevatel juhtudel ei ole GPS Lahendused kohustatud garantiiga hõlmatud puudust kõrvaldama:

8.3.1. Seadme paigaldus- ja/või kasutusjuhendi nõuete eiramise või muu väärkasutuse tõttu on tekkinud puudus;

8.3.2. Seadme avamise, muutmise või remontimise tulemusena tekkinud puudus (välja arvatud juhul, kui need toimingud on teostanud GPS Lahendused või nende volitatud isik);

8.3.3. vääramatu jõu tõttu on ilmnenud puudus;

8.3.4. puudus on tekkinud Seadmesse tunginud vee, vedeliku või tahke aine tagajärjel;

8.3.5. puudus on tekkinud Seadme sattumise tõttu ekstreemsematesse tingimustesse, nagu ebatavalised temperatuurid, kiirgus, elektromagnetväli, niiskus, vibratsioon, rõhk või muu sarnane mõju;

8.3.6. puudus on tekkinud Seadmesse ettenähtud parameetritele mittevastava elektrivoolu läbimise tõttu;

8.3.7. Seade on saanud füüsiliselt kahjustada välise jõu, nagu löök või muljumine, mõjul, põhjustades puuduse;

8.3.8. Klient ei esita puudusest teatamisel nõuetekohast garantiitalongi ja/või Seadme ostmist tõendavat dokumenti (müügiarve, tšekk vms); 

8.3.9. Klient ei ole seitsme tööpäeva jooksul pärast puuduse avastamist teatanud sellest GPS Lahendusele.

8.4. Kui punktis 8.3 loetletud asjaolusid ei esine, kohustub GPS Lahendused garantii kehtivusajal ilmnenud Seadme puudused GPS Lahenduste asukohas tasuta kõrvaldama. Kui garantiitööde teostamine toimub Kliendi palvel mujal kui GPS Lahenduste asukohas, siis on Klient kohustatud tasuma GPS Lahendustele transpordikulu GPS Lahenduste asukohast sinna ja tagasi. 

8.5. GPS Lahendused kõrvaldab puuduse kas Seadme parandamise või asendamise teel, vastavalt oma valikule.

9. Seadme renditingimused 

9.1. Nimetatud tingimusi rakendatakse käesolevas punktis juhul, kui lepingus on kokku lepitud, et Klient rendib Seadme GPS Lahendustelt.

9.2. Renditav Seade on GPS Lahenduste omand ja GPS Lahendused annab selle Kliendile kasutamiseks lepingus määratud rendiperioodiks. Klient võib Seadet kasutada ainult GPS Lahendustega sõlmitud lepingu täitmiseks.


9.3. Klient on kohustatud Seadet hoolikalt hoidma ja heaperemehelikult kasutama ning rendiperioodi lõppemisel tagastama Seadme GPS Lahendustele.

9.4. Kui tagastatud Seadmel tuvastatakse Kliendi poolt põhjustatud vigastusi või kahjustusi, on Klient kohustatud hüvitama GPS Lahendustele Seadme parandamise kulud või nõudmise korral ostma Seadme välja hinnaga, mis vastab Seadme jääkmaksumusele (puudusi arvestamata).

9.5. Renditud Seadmele kehtib garantii vastavalt üldtingimuste punktis 8 toodud tingimustele.

9.6. Rendiperioodi jooksul tekkinud puuduse korral, mis vastavalt üldtingimuste punktile 8.3 vabastab GPS Lahendused garantiivastutusest, peab GPS Lahendused puuduse kõrvaldama (kas Seadme parandamise või asendamise teel) ning Klient on kohustatud hüvitama sellega seotud kulud.

10. Seadme järelmaksuga müügi tingimused

10.1. Antud punktis toodud tingimusi rakendatakse juhul, kui pooled on lepingus kokku leppinud, et Klient ostab Seadme GPS Lahendustelt järelmaksuga.

10.2. Järelmaksuga ostetud Seadmele kehtib GPS Lahenduste garantii vastavalt üldtingimuste punktis 8 toodud tingimustele. 

10.3. Seadme omandiõigus läheb GPS Lahendustelt Kliendile üle järelmaksuga ostmisel alates päevast, mil Seade antakse Kliendi valdusse.

10.4. Klient peab Seadme väljaostuhinna tasuma ka juhul, kui Seade kaob, hävib või saab kahjustada enne müügihinna täielikku tasumist.

11. Lepingu ja üldtingimuste muutmine 

11.1. Lepingu muutmine on võimalik igal ajal, kui pooled sõlmivad selle kohta kirjaliku kokkuleppe.

11.2. GPS Lahendustel on õigus üldtingimusi ühepoolselt muuta, teatades sellest Kliendile kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis ette vähemalt 60 (kuuskümmend) päeva. 

11.3. Kui Klient ei ole üldtingimuste ühepoolse muutmisega nõus, võib ta pooltevahelise tähtajatu lepingu üldtingimuste muutmise tõttu üles öelda. Sellisest ülesütlemisest peab Klient teatama GPS Lahendustele kirjalikult 30 (kolmekümne) päeva jooksul arvates päevast, mil GPS Lahendused tegi üldtingimuste muutmise Kliendile teatavaks. 

11.4. GPS Lahendustel on õigus igal ajal muuta lepingus sätestatud Teenuse hinda, teatades sellest Kliendile kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis ette vähemalt 1 (üks) kuu. Kui Klient ei ole hinna ühepoolse muutmisega nõus, võib ta lepingu hinna muutmise tõttu üles öelda. Sellisest ülesütlemisest peab Klient teatama GPS Lahendustele kirjalikult 15 (viieteistkümne) päeva jooksul arvates päevast, mil GPS Lahendused tegi hinna muutmise Kliendile teatavaks. 

12. Lõppsätted 

12.1. Kui mõni lepingu säte osutub täielikult või osaliselt kehtetuks või mittetäidetavaks, siis jääb leping muus osas kehtivaks. Niivõrd kui kehtiv õigus seda võimaldab, loobub kumbki pool tuginemast mistahes seadusesättele, mis muudaks lepingu mistahes sätte kehtetuks, tühiseks või täitmisele mittekuuluvaks. 

12.2. Lepingule kohaldatakse Eesti Vabariigis kehtivat õigust.

Scroll to Top